Salutació del President

Per a la Fundació Àngel Soler Daniel, és un honor i un plaer rebre la vostra visita a la nostra pàgina.

Des de l’inici de la Fundació, l’any 1972, hem ajudat, dins de les nostres possibilitats, a metges jubilats amb situació precària, gràcies a l’ajuda d’altres companys i de diverses institucions.

Amb aquesta web volem presentar-nos i donar a conèixer les  accions que duem a terme. Us convidem a navegar pel nostre web, per conèixer qui som i què fem, i us convidem a demanar-nos ajuda, si és que la necessiteu, o a col·laborar amb nosaltres per tal que puguem donar un suport major a aquells metges jubilats que ho necessitin.

Gràcies per la vostra visita.

Missió

Donar ajuda els metges grans en situació precària que precisin d’alguna forma de protecció. Aquests socors poden consistir en ajuts de tots tipus, essencialment econòmics, en quantitats variables, per una sola vegada, de manera regular o esporàdiques, segons les circumstàncies que concorrin en cada cas.

La Fundació es nodreix de les donacions de metges, majoritàriament jubilats però també en actiu, especialment sensibilitzats per l’extrema precarietat en què viuen determinats companys de professió, ja jubilats. També rebem l’ajut  d’algunes entitats, normalment relacionades amb la medicina catalana, i el suport del Col·legi de Metges de Barcelona (CoMB).

banner-ucraina

T'ajudem

Si ets un metge jubilat que per raons de salut, de manca de mitjans econòmics, d’aïllament familiar, o per qualsevol altra causa, amb necessitats de protecció social, o si ets un metge que pateix toxicomanies, alcoholisme o malalties semblants, i et trobes sense mitjans de vida amb què sostenir-te.

Des de la Fundació Àngel Soler Daniel et podrem donar ajuts econòmics directes per una sola vegada o de forma continuada, o bé en quantitats variables, segons les circumstàncies que concorrin en cada cas particular i segons la disponibilitat de la Fundació.

També proporcionem ajuts econòmics indirectes, als familiars de l’afectat o altres persones físiques o jurídiques, establiments, hospitals, sanatoris o altres corporacions que es dediquin a la prestació d’idèntiques finalitats i serveis a metges jubilats.

Poden ser beneficiaris de la Fundació tots els metges jubilats de la província de Barcelona i que estiguin inscrits en el Col·legi Oficial de Metges de la mateixa com a tals, i portin, com a mínim, deu anys d’exercici professional o vint anys de col·legiat.

Projectes destacats

Metges ajudats
Ajuts directes
Ajuts indirectes
Donacions

Ajuda’ns

Si voleu fer una donació a la Fundació Àngel Soler Daniel per ajudar-nos en la nostra missió, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres i us orientarem, acceptem aportacions econòmiques i altres aportacions.

Si voleu fer una aportació econòmica a la Fundació Àngel Soler Daniel, ho podeu fer el següent número de compte:

ES02 0182 4383 9502 0165 0608

ES61 2100 3523 8613 0004 0095

de la Fundació Àngel Soler Daniel indicant el vostre nom, cognoms, i NIF.

Qualsevol quantitat és benvinguda per col·laborar amb la nostra missió.

tim-marshall-cAtzHUz7Z8g-unsplash

Tens algun dubte?

No dubtis a posar-te en contacte.