Campanyes que realitza la Fundació Àngel Soler Daniel

Ajuda’ns a fer-ho possible

Ajuda’ns a fer-ho possible En els darrers anys la Fundació ha intensificat la col·laboració amb el CoMB, en campanyes solidàries com el #CoMBActua o el #CoMBActuaUcraïna, o en altres per ajudar en la missió de vetllar per la salut i el benestar de tots els professionals de la salut mitjançant un acord de col·laboració amb la Fundació Galatea. Ajuda’ns a fer-ho possible… Tens algun dubte? No dubtis a posar-te en contacte. Contacta’ns © 2022 All Rights Reserved by Fundació Àngel Soler Daniel

DONACIONS A TRAVES DE BIZUM

BIZUM FUNDACIÓ SOLER DANIEL Codi campanya 07778 Passos a seguir : Obrir la banca on line Entrar a l’opció BIZUM Fer un donatiu a causa solidaria Fer un donatiu directament, detallant CODI DE CAMPANYA (07778) Seleccionar compte corrent i quantitat Continuar La FSD és una Fundació subjecte a la legislació de Catalunya i inscrita al Registre de Fundacionsde la Generalitat de Catalunya amb número 152, acollida als beneficis fiscals de les entitatssense ànim de lucre, Llei 49/2002.En cas de voler-se acollir dels beneficis fiscals

WEB FSD Tablet Bleta

WEB FSD Tablet Bleta Des de començaments del 2022, la Fundació Soler Daniel, amb col·laboració amb el Programa de Protecció Social del CoMB, subvenciona l’adquisició d’una “Tablet Bleta” per a gent gran a aquells metges/esses que degut a la seva vulnerabilitat socioeconòmica no hi poden accedir. La “Tablet Bleta” per a gent gran, és una tauleta intuïtiva i fàcil d’utilitzar que redueix la bretxa digital en les persones grans. La voluntat de la Fundació és evitar, entre d’altres, l’aïllament social i la solitud d’aquest col·lectiu. Tens algun dubte? No

Acord de col·laboració de la Fundació Galatea

La Fundació Àngel Soler Daniel ha formalitzat un acord de col·laboració amb la Fundació Galatea La Fundació Àngel Soler Daniel ha formalitzat un acord de col·laboració amb la Fundació Galatea amb l’objectiu d’ajudar econòmicament la missió de La Fundació, vetllar per la salut i el benestar de tots els professionals de la salut, i conseqüentment garantir una millor qualitat assistencial als ciutadans. La Fundació Galatea va ser creada l’any 2001 pel CCMC (Consell de Col·legis de Metges de Catalunya), i compta , entre altres, amb dos

COVID-19

Campanya de donacions davant la crisi sanitària COVID-19 El CoMB i la Fundació Àngel Soler Daniel han dut a terme una campanya de donacions adreçada a particulars i empreses per fer front a la manca de material sanitari i de protecció individual que ha provocat la primera onada de la pandèmia de la COVID-19. L’objectiu d’aquesta iniciativa ha estat proveir de material de protecció als professionals sanitaris, adquirir tests de diagnòstic i equipaments mèdics. La campanya s’ha desenvolupat entre els mesos de març a juliol de

Ucraïna

#ElCoMBActuaUcraïna El CoMB es mobilitza per donar suport a necessitats derivades de la guerra a Ucraïna Davant dels terribles efectes que la guerra a Ucraïna està tenint sobre la població, sobretot dins del país, però també sobre les persones refugiades que es troben als punts fronterers o les que ja s’han desplaçat cap a d’altres destinacions europees, entre les quals Catalunya, el Col·legi de Metges de Barcelona (CoMB), en col·laboració amb la Fundació Àngel Soler Daniel (FASD), ha engegat diverses accions per tal de

Tens algun dubte?

No dubtis a posar-te en contacte.