Campanyes que realitza la Fundació Àngel Soler Daniel

Ucraïna

FUNDACIÓ ÀNGEL SOLER DANIEL #ElCoMBActuaUcraïna El CoMB es mobilitza per donar suport a necessitats derivades de la guerra a Ucraïna Davant dels terribles efectes que la guerra a Ucraïna està tenint sobre la població, sobretot dins del país, però també sobre les persones refugiades que es troben als punts fronterers o les que ja s’han desplaçat cap a d’altres destinacions europees, entre les quals Catalunya, el Col·legi de Metges de Barcelona (CoMB), en col·laboració amb la Fundació Àngel Soler Daniel (FASD), ha engegat diverses accions per tal de fer front a aquesta crisi humanitària, així com per donar suport als

Llegir més »

COVID-19

FUNDACIÓ ÀNGEL SOLER DANIEL Campanya de donacions davant la crisi sanitària COVID-19 El CoMB i la Fundació Àngel Soler Daniel han dut a terme una campanya de donacions adreçada a particulars i empreses per fer front a la manca de material sanitari i de protecció individual que ha provocat la primera onada de la pandèmia de la COVID-19. L’objectiu d’aquesta iniciativa ha estat proveir de material de protecció als professionals sanitaris, adquirir tests de diagnòstic i equipaments mèdics. La campanya s’ha desenvolupat entre els mesos de març a juliol de 2020 i ha aconseguit distribuir material per un valor de 2,6 milions

Llegir més »

Tens algun dubte?

No dubtis a posar-te en contacte.